dimecres, 25 de març de 2009

El bloc "Maresme Medieval" fa un any

Avui, 25 de març de 2009 faig 46 anys, i ara fa 1 any vaig prendre la decisió de crear aquest bloc. En el primer missatge expressava els objectius d'aquesta iniciativa que, sens dubte, han estat assolits en escreix. En un any, he redactat 66 notícies per tal de poder divulgar el passat medieval del Maresme. Aquest bloc, com expressa el marcador ha tingut 9726 visites, tenint en compte que el comptador no el vaig instal·lar fins el juny passat.
En definitiva, GRÀCIES pel vostre suport, per les vostres col·laboracions i pel seguiment que en feu.

Aqui teniu l'estadística de les visites efectuades:




Per acabar m'agradaria compartir una cançó amb vosaltres per celebrar aquest primer aniversari, té poc de medieval, no és del Maresme, però m'agrada el seu contigut i missatge...

10 comentaris:

Esteve ha dit...

Felicitats pel teu aniversari i pel del Bloc.

john connor ha dit...

Felicitats Quim!
bona feina!
Vita brevis ars longa.

Anònim ha dit...

Felicitats! Ja es nota que la web s'ha posat a "caminar"...

May ha dit...

Moltes felicitats! M'has emocionat. Avui fa 22 anys que vaig ser mare. Segueix SENT qui ETS i transmetent-lo com ho fas.
Un petó,
May

Anònim ha dit...

Benvolgut Quim:

Felicitats pel teu aniversari, per l’aniversari del blog i molts d’ànims amb aquesta iniciativa i amb la tesi.

A reveure,

Ignasi Fernández Terricabras

Anònim ha dit...

Benvolgut Quim:

Moltes felicitats pel teu aniversari i pel primer aniversari del teu blog.
T'agraeixo molt rebre'l i l'espero cada cap de setmana per saber notícies interessants.

Novement FELICITATS dobles

Una abraçada

Rosa Ma Martin

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS I ENDAVANT AMB LA FEINA!

Anònim ha dit...

Hola Quim.

Per molts anys.

Moltes gràcies per la teva feina i el teu saber que ens deixes compartir.

Pep Sans

Anònim ha dit...

Per molts anys, Quim.
Rebre el teu missatge cada setmana és com un d'aquells elixirs "lungae vitae" medievals...i com més el tastes...més en desitges!
Una abraçada, i no deixis de disfrutar!!!
Teresa.

David montilla ha dit...

Felicitats per aquest primer aniversari. Recentment he conegut el teu bloc i m'he pres la llibertat d'afegir-lo als enllaços del meu bloc. Salutacions

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...